Zbigniewski Zbigniewski
368
BLOG

Prezydent został zamordowany.

Zbigniewski Zbigniewski Polityka Obserwuj notkę 3

Gdy oglądałem pierwsze zdjęcia z miejsca katastrofy w Smoleńsku to odniosłem nieodparte  wrażenie, że tam nastąpił mocny wybuch. Niczym innym nie mogłem sobie wytłumaczyć faktu, że samolot uderzając lotem ślizgowym  z niewielkiej wysokości w miękkie podłoże nie ulega mniejszemu lub większemu zmiażdżeniu,  a zostaje roztrzaskany niczym granat. Czytałem później o podobnych katastrofach, z których jednoznacznie wynikało, że również w tym przypadku powinno przeżyć wiele osób. Kłamstwa i manipulacje władz warszawskich i moskiewskich jedynie utwierdzały mnie w tym przekonaniu. Ostatnie ekshumacje i Konferencja Smoleńska  nie zostawiają żadnych wątpliwości, że to był zamach.

Zbigniewski
O mnie Zbigniewski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka