Zbigniewski Zbigniewski
228
BLOG

Teodor Jeske-Choiński

Zbigniewski Zbigniewski Kultura Obserwuj notkę 0

Od czasu powstania u mnie poważnych zastrzeżeń, traktuję materiały zamieszczone na stronach Wikipedii jako źródło manipulacji, a nie wiarygodnej wiedzy. Ostatnio zbierałem informacje  biograficzne o znakomitym (nieznanym z winy wydawców) pisarzu, Teodorze Jeske-Choińskim. To, co znalazłem w Wiki na temat autora znanej w świecie "Tiary i korony" przerosło moje wybrażenie o bezczelności nienawidzących wszystkiego, co polskie oszczerców. 

Cóż takiego znajduje się tam, co z wiedzą i przyzwoitością nie ma nic wspólnego?

Otóż autorzy wpisu w Wikipedii z masochistyczną rozkoszą szafują wyrażeniem "antysemityzm". Możemy przeczytać w notce, że " W tym czasie podjął (TJ-Ch)  współpracę z antysemickimi pismami: "Słowo". Na antysemicki charakter tego dziennika wskazuje najwidoczniej fakt, że zamieszczono w nim pierwsze wydanie antysemickich powieści Henryka Sienkiewicza: Ogniem i mieczem, Pan Wołodyjowski oraz Potop"

Jak bardzo trzeba być zaślepionym (lub dobrze opłaconym), by taki paszkwil napisać?

Powiada się, że kropla drąży skałę. Zatem, nie pozwólmy, by krople jadu niszczyły naszą tysiącletnią opokę.

Zbigniewski
O mnie Zbigniewski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura